i like English…


This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to i like English…

  1. Interesowna says:

    nie wiesz nawet jaką radość sprawia odkrycie, że dla twórców pierwszego zeszytu ćwiczeń z języka hebrajskiego słowo ananas stało się idealnym przykładem połowy ćwiczeń i jednym z ważniejszych słów w słowniku, zaraz obok słów takich jak żyrafa czy abażur ^^

  2. Kasia says:

    ha ha ha
    uczysz się hebrajskiego?
    dlaczego się nie dziwię???

  3. Interesowna says:

    mój przyjaciel ze szkoły się uczy i jakiś czas temu nauczył mnie pewnej piosenki, która strasznie mi się spodobała więc skończyło się na tym, że dostałam od niego ów podręcznik. Bardzo ładny język. Oh, a powinnaś ? :D

  4. Kasia says:

    w Twoim przypadku niezwykle uzdolniona dziewczyno, stanowczo NIE!

  5. Interesowna says:

    ojej dziękuję! wiesz, że moja wizyta w opolu u Sary skończyła się tym, że jej znajomy chce żebym dla niego pisała o filmach na jakiegoś kulturowego bloga? ^^
    a hebrajski jest taki piękny! tak samo jak stricte jidysz…

Leave a Reply

