III edycja Konkursu – Miasto Aniolów 2011 (The third edition of the Competition – City of Angels 2011)


Termin nadsyłania prac na III Konkurs Literacko-Plastyczny pt. “O pióro Anioła” został przedłużony do 15 kwietnia br.

więcej TUTAJ

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to III edycja Konkursu – Miasto Aniolów 2011 (The third edition of the Competition – City of Angels 2011)

  1. Nadiel says:

    Przyznam szczerze, że to cudownie. Bo jeśli idzie o pisanie przeżywam blokadę autorską, toteż żaden utwór nie powstał, a dzisiaj zamierzałem przesłać jedynie kilka fotografii.
    Ta zmiana terminu to chyba specjalnie dla mnie ;) Jest mi bardzo na rękę :D

  2. martanna says:

    Wlasnie sie spieszylismy, zeby przeslac przygotowane prace – jak co roku 15 marca siada nam internet, jakas taka anielska tradycja chyba ;-) a tu miesiac jeszcze…

    Pozdrowienia i usciski Kasiu!

    PS: czy w tym roku jest tez do wypelnienia jakis fomularz?

  3. Kasia says:

    Nadiel: to się w takim razie dobrze złożyło, czekam na tekst, który mam nadzieję “wydusisz” z siebie i na fotografie również. :)

    Martaanna: no bez Was i bez Nadiela to ja sobie tego konkursu nie wyobrażam, więc ogromnie się cieszę, formularz przygotuję, będzie standardowo na stronie.

  4. Interesowna says:

    AAAAA! a byłam pewna że już nie można! ależ mam szczęście do wchodzenia tu i znajdywania takich świetnych wieści.

  5. Kasia says:

    ciągle czekam :):):)

Leave a Reply

