sentencja-epilog


Nie musimy już się obawiać sporów,
konfliktów i problemów z samymi sobą i z innymi,
ponieważ nawet gwiazdy wpadają na siebie, tworząc nowe światy.
Dziś wiem, że TO JEST WŁAŚNIE ŻYCIE!

Charles Chaplin – 16.04.1889 Londyn

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to sentencja-epilog

  1. Y says:

    “Kiedy naprawdę zacząłem kochać samego siebie, uświadomiłem sobie,
    że moje myślenie może uczynić ze mnie chorego nędznika.
    Kiedy jednak zwróciłem się do sił mojego serca,
    mój rozum zyskał ważnego wspólnika.
    Ten związek nazywam dziś
    MĄDROŚCIĄ SERCA.”

    (oby trwał…)
    AP 21.01.2011 – Londyn (duchowo)

  2. Y says:

    Wiersz L. Staffa “Więc można kochać i nie wiedzieć o tem” w interpretacji Grzegorza Turnaua – tak trochę w nawiązaniu do słów Chaplina: „ Kiedy naprawdę zacząłem kochać samego siebie…”


    by woytek87

  3. Y says:

    …a wracając do Chaplina…

    “Istnieje jakieś bractwo ludzi, którzy namiętnie pragną wiedzy. Ja do nich należałem. Jednakże pobudki moje nie były tak czyste: chciałem wiedzy nie przez jej umiłowanie, ale jako obrony przed wzgardą świata wobec nieuków. Toteż, gdy tylko miałem czas, buszowałem po książkowych antykwariatach.”

    Charles Chaplin, Moja autobiografia, Czytelnik, Warszawa 1967

  4. Y says:

    Londyńczyk Charlie Chaplin
    Twórca rozpoznawanej na całym świecie postaci „Trampa”, urodził się na południu Londynu. Jego późniejsze kreacje inspirowane były wspomnieniem biedy, której doświadczył w wiktoriańskiej stolicy Wielkiej Brytanii, gdzie spędził pierwsze 20 lat życia.
    więcej na: http://www.elondyn.co.uk/newsy,wpis,6903

  5. Kasia says:

    wszyscy mamy cos z Chaplina, prawda?

  6. Y says:

    Prawda, prawda, nawet wieloznaczeniowa…
    Pozdrawiam

  7. Y says:

    Przykro… i smutno… że prawda bywa tak bolesna…
    Pozdrawiam było jak najbardziej szczere… a przelot jednorazowy… miał być.

  8. Zabieram sobie ten cytat jako motto na nadchodzące dni.

  9. Y says:

    Pozdrawiam było godzinę temu, ale nie przeszło… a prawda nie była jeszcze tak bolesna, tylko wieloznaczeniowa… coż życie… Palec Boży – “mówią ludzie, ludzie pełni snów”, stroniący od whisky…
    Znikam

    PS http://www.youtube.com/watch?v=6gzm9zOpd-k&feature=related
    by MsMSP7

Leave a Reply

