Radość


Kochani,

jeszcze raz wszystkim bardzo, bardzo dziękuję, za udział w konkursie. Sama jeszcze nie widziałam książki, bo jestem daleko od domu, ale dostaję od Was mejle i wiadomości i  właśnie zachwycam się Waszą radością. Za tę radość i za wszystkie miłe słowa serdecznie  Wam dziękuję. A należą się one nam wszystkim, bo ta książka to dzieło wielu, wielu ludzi.

Proszę o informacje od tych, którzy książki jeszcze nie otrzymali – jest ona właśnie w tej chwili rozsyłana, do niektórych dotarła już, do niektórych dotrze lada dzień…

z pozdrowieniami  – KB

agencjaliteracka@gmail.com

Kasiu, przed chwilą dotarł do mnie egzemplarz “Aniołów” z  podziękowaniami i dyplomem. :))))) Książka jest piękna. :)))))))) Gratulacje dla Ciebie – Szefowej Agencji Literackiej i  Koordynatorce całego projektu, jak również dla Wszystkich Przyjaciół, którzy wspierali tę ideę i razem z Tobą doprowadzili ją do końca… :)))) Dziękuję.   Z radosnymi pozdrowieniami  – Ula

Hej Kasiu! Dostałem książkę i od razu do Ciebie piszę!  Oczywiście wszystkim się podobała (pokazałem już kilku  osobom :)). Cieszę się, że mogłem ją sobie kupić. Bardzo mi się podoba: okładka – super kolory, super kompozycja. Bardzo mi się podoba (widziałem, że zrezygnowałaś z tej wieży Eiffla) – chyba nawet dobrze, bo tak to jest jednolita i ładna okładka. Zauważyłem też kod kreskowy – bardzo fajnie. Otwieram książkę, a tam piękny dyplom z podziękowaniami – bardzo mnie ucieszył. Sama książka jest super, obejrzałem sobie. I powiedziałem sobie: jej, jak ona fajnie im wyszła ta książka. PDF tego nie odzwierciedlał. Nie ma to jak zobaczyć, dotknąć książkę :). Bardzo mi się podoba! I też bym taką chciał hihi.
Dostałem jeszcze tomik: Nic takiego – A. Mazur – dzięki ślicznie, też sobie go przejrzałem. Jeszcze wieczorem sobie na spokojnie zobaczę jedno i drugie :). Teraz sobie piję ulubioną herbatę cynamonowo-pomarańczową i oglądam tą wspaniałą książkę :). Cieszę się, że mój wiersz mógł się w Niej znaleźć! Mam całą jedną stronę numer 65 tylko dla siebie :) czy to nie jest fajne…?
Zapomniałbym o piórku – dyplom jest przepasany ślicznym pomarańczowym piórkiem! Zaraz sobie poszukam jakiegoś miejsca na półce dla tej książki. Naprawdę wszystko mi się podoba, książka dopracowana – pod każdym względem – formalnym, graficznym. Wszystko jest OK! Mam nadzieje, że szybko się sprzeda (pewnie już sporo osób ją kupiło!). Ogólne wrażenia – po odpakowaniu książki: sympatyczne, miłe, jak najbardziej pozytywne. Czekałem za książką trochę, nawet wczoraj myślałem, czy może dziś dojdzie. I jest! :) i dlatego do Ciebie piszę, tak jak prosiłaś o to… Pozdrowionka! :) Łukasz

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Radość

  1. Hi there, what a fantastic prize!! Please please pick me, i’d never be able to afford to treat myself but i’d love to win tickets

Leave a Reply

