40-stka w Paryżu


bo to były urodziny. a co? w prezencie bilety, noclegi, tygodniowa karta na metro, szampan, wino i sery i… tja… Coquilles Saint Jacques w ilościach niezwykłych. a co?

no i dostałam aparat fotograficzny, prezent równie niezwykły i bardzo potrzebny.

Punkt Zero - początek wszystkich dróg

Polecam Paryż na piechotę

Katedra Notre Dame z mniej oklepanej strony

Sławni Bukiniści

Museum Średniowiecza

Średniowieczne obuwie trekkingowe

Moja ulubiona wieża w Paryżu (Tour Saint Jacques)

Coquilles Saint Jacques (to musieli wymyślić pielgrzymi)

Paryż jest faaajny, niezwykle urozmaicony...

i ciągle zaskakująco polski...

This entry was posted in C, P and tagged , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to 40-stka w Paryżu

  1. Lostris says:

    O jaaaaa należało Ci się jak nic!!! Ta ostatnia fotka rozłożyła mnie na kolana, gdzie Ty to znajdujesz? Ciągle ciekawi ludzie, klimatyczne miejsca…. Uściski :*

  2. Kasia says:

    Ten ostatni obraz znalazłam w centrum Paryża.
    Ciekawi ludzie, klimatyczne miejsca są obok nas.
    Ty też jesteś klimatyczna, tylko chyba o tym zapomniałaś! :) I o nas też. Wracaj. Odezwij się chociaż, gdzie jesteś, co robisz?

  3. Lostris says:

    Echhh ja klimatyczna?? Sie mnie nie wydaje. Jestem u rodziców. A reszta na e-mail :)

  4. Kasia says:

    qurde, a kiedy ten e-mail przyjdzie?

Leave a Reply

