Paris, je t’aim


This entry was posted in P and tagged , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to Paris, je t’aim

  1. Hippie says:

    O, oui je t’aim.
    Przytula Kraków Tarnobrzeg. ^^
    tęsknię.

  2. Kasia says:

    też tęsknię.

  3. Hippie says:

    Ciebie nie ma w Tbg? Kiedy będziesz?

  4. Kasia says:

    już jestem. tylko zapracowana.

  5. Hippie says:

    O ja…wpadłabym jutro, mogę?

  6. Kasia says:

    możesz… ale TAM mnie nie ma. trza się umawiać teraz ze mną… ale się porąbiło. :)

  7. Hippie says:

    to gdzie jesteś? ^^.
    (chyba mam grypę, ale może dam radę dojść:D)

  8. Kasia says:

    u Mamy. nie ma, jak u Mamy. dzisiaj byłam też w Bibliotece, ma być nadal Zamkniętą Biblioteką. cudownie, prawda?

    jutro jadę do Wojca i na dyskotekę do Domu Dziecka w Skopaniu.

    może w sobotę się spikniemy gdzieś. pisz o aniołach, Aniuele! :)

  9. Hippie says:

    Byłam u lekarza, mam przeziębienie grypowe ^^ .
    Piszę. Duuużo. Bo byłam w trójmieście, a tam mnóstwo aniołów.

Leave a Reply

