dla Moniki


to nie żart. wracaj. ja ciągle czekam.

This entry was posted in 1. Bookmark the permalink.

15 Responses to dla Moniki

  1. Lostris says:

    To do mnie??

  2. Lostris says:

    Nawet jeśli nie to pomyślałam ze tak….i dobrze mi się przy tym placze, dziękuję Ci że jesteś

  3. Kasia says:

    do CIEBIE LOSTRIS.
    pakuj się i wracaj.
    płacz sobie, płacz.
    ale wracaj.
    potrzebna tu jesteś.

  4. Lostris says:

    DZIĘKUJĘ!!! muszę pozamykać wszystkie śląskie sprawy i wracam. na razie do mamusi :-) ale stamtąd już blisko do Ciebie do Was. Miło wiedzieć że jestem komuś jeszcze potrzebna i ktoś mnie chce. Tęsknie za Wami!!!

  5. Kasia says:

    jakby co, u mnie pokój wolny.
    Żyleta w Zakopanem.

  6. Lostris says:

    :-) wszystko jest możliwe, dziękuję.

  7. Kasia says:

    chodź ze mną na Camino.
    zostaw wszystko.
    pakuj się i przyjeżdżaj,
    gdziekolwiek jesteś.
    pójdziemy do Leżajska.
    pamiętsz?
    obiecałaś mnie tam zabrać.
    wracaj.

  8. Lostris says:

    Po pierwsze życzę Ci tego o czym marzysz! Sama wiesz co dobre dla Ciebie!!! I jesteś WSPANIAŁA i zawsze o tym pamiętaj! Po drugie kiedy powrót z Paryża i kiedy wyruszasz na Camino? A do Leżajska dojdziemy na pewno.

  9. Kasia says:

    Z Paryża? 19-stego listopada, jadę na 9 dni.
    Camino – w planach.
    Na razie małe Camino czyli Via Regia, bagatela 400 km. Przez Leżajsk.
    Wracaj!

  10. lostris says:

    wracam

  11. Kasia says:

    toż ja czekam. czekam. :):):)

  12. Lostris says:

    Podziwiam Cię!! 400 km….. “małe” to chyba nie jest dobra nazwa…. A ja już spakowana, także na dniach będę u mamusi :-) a co dalej, się zobaczy na pewno Was odwiedzę bo stęskniłam się jak nie wiem co, dam znać to skrzykniesz ekipę :-)

  13. Kasia says:

    nie podziwiaj mnie tylko choć ze mną, chociaż przez ten etap blisko Twojego Domu!!!
    będzie mi bardzo miło!!!

  14. Lostris says:

    Iśc nie mogłam, ale myślami jestem z Tobą! Trzymaj się. Jestem na etapie poszukiwania pracy. Jak tylko zarobię na bilet :-( to przyjadę do Tbg. Bo już naprawdę nie mogę się doczekac spotkania z Wami! Pomyślnych wiatrów!!!

  15. Kasia says:

    To ja już w Tbg czekam! :)

Leave a Reply

