wspomnienia z NK


8793453f02

miłość do dominikanów pojawiła się u mnie dawno… chyba w wieku Hippie. nie miałam tego zdjęcia, szok – zobaczyć siebie sprzed – nie wiem  – chyba ćwierćwiecza. 

Aga (15-02-2009 11:56)
Hej dziewczyny! Przeczytalam teraz wszystko z nowego watku. Ania napewno byla druzynowa. Kto byl przyboczna i zastepowymi nie jestem w stanie sobie przypomniec. Faktem jest to, ze na rajdzie Porytowe ja szlam z Kasia Oszczudlowska i tego nie zapomne do dzisiaj, bo nadawala niezle tempo swoimi dlugimi nogami i ciezko bylo za nia nadazyc.

Bardzo caminowe, heh. Wiele tłumaczy. Od tygodnia chodzę znowu, ale już nie tak szybko…

This entry was posted in 1. Bookmark the permalink.

7 Responses to wspomnienia z NK

  1. Elen says:

    nie zmienila sie pani :D
    ciekawe czy ja tez kiedys bede jak patrzec na moje zdjecia z harcerstwa…

  2. Hell says:

    Kasieńka. Zakochać się i umrzeć. No i fryzury nie musisz się wstydzić po latach :-D W dechę.

  3. prometeusz says:

    Elen – będziesz miała łzy w oczach i w gardle coś będzie drapać…

    Hell – fryzura bez zmian, po za tym, że robię się coraz bardziej siwa…

  4. zielono says:

    Porytowe…
    mam ochotę tam jak najbardziej ruszyć tam na wędrówkę.
    Zbieram się już długo.

    Miło zobaczyć takie zdjęcie.

  5. prometeusz says:

    no to idziemy…

  6. zielono says:

    Jak to w “Zawsze mało” ….

    “Chociaż wszyscy nam mówią: „Już się zmienić czas” Mimo tego, to nie obchodzi nas
    Przecież każdy z nas ma po tych naście lat Każdy na swój sposób widzi świat. (…) Nam wystarczy dobra paczka i gitara Przecież zawsze się dobierze fajna wiara(…)”

  7. prometeusz says:

    (…) A tu w głowie ciągle szumi
    I jeszcze by się chciało
    Robić to, co zakazene,
    Czego zawsze, zawsze, zawsze było mało. (było mało)

    Ogurze!
    parę dni temu dostałam taką wiadomość od druha ze zdjęcia, którego chyba znasz:
    “Odpoczywaj i rekonwalescencjuj się :))))) i to szybko bo w maju czerwcu idziemy na porytowe wzgórze .. piątek sobota niedziela pod namiotami … już układam trasę :)))))))”

    au.
    więc ja mówię powaaaaażnie. namów Wojca. i innych. ja namówię Wiktora.

Leave a Reply

