dzień trzeci – zzzimnooo…


Uparłam się i spaceruję, ale… te moje spacery to na razie krótkie odcinki, bardzo krótkie, które kończą się skurczem oskrzeli. Mam nadzieję to rozspacerować jednak, albo to wychodzę, albo padnę. W domu jest cieplutko, ale mam czasami napady wewnętrznej telepki i nic na to poradzić nie mogę. Ani sweter, ani kołdra, ani gorąca herbata nie pomagają. Nagle robię się “zgęziała”. Coty wyrzuciłam za drzwi, może dlatego w końcu lepiej sypiam – nie świszczę. Jeden mój Biblioteczny Znajomy zasugerował nadprzyrodzone powody mojego wycieńczenia:

mirek (29-01-2009 2:23)
a moze w tym domu jest cos takiego, ze jestes chora
mirek (29-01-2009 2:23)
w tym starym domu
mirek (29-01-2009 2:23)
:)
mirek (29-01-2009 2:24)
np. ktos straszy
Ja3 (29-01-2009 2:24)
he he he
Ja3 (29-01-2009 2:24)
chyba ja
Ja3 (29-01-2009 2:24)
najbardziej
mirek (29-01-2009 2:25)
moze jakis tarnowski tam tarnobrzeskie dziewice zwabial i…
mirek (29-01-2009 2:26)
:)
mirek (29-01-2009 2:26)
pil z nimi piwo z browaru
mirek (29-01-2009 2:26)
i dotad slychac ich spiewy po nocach?
Ja3 (29-01-2009 2:27)
dlaczego ja mialabym źle się czuć z powodu ich hulanek?
Ja3 (29-01-2009 2:27)
raczej jakiś rozstrzelany na pohulance
Ja3 (29-01-2009 2:27)
może straszyć
Ja3 (29-01-2009 2:27)
ale tu spokój jest
mirek (29-01-2009 2:27)
niektorym takie cos przeszkadza
Ja3 (29-01-2009 2:27)
jakie?
mirek (29-01-2009 2:27)
moze jakos podswiadomie boisz sie duchow
Ja3 (29-01-2009 2:28)
sama jestem duchem
mirek (29-01-2009 2:28)
w takim ponad 200-letnim domu to mnostwo ludzi umarlo, zwlaszcza, ze kiedys umieralo sie w domu
mirek (29-01-2009 2:28)
:)
mirek (29-01-2009 2:28)
jak mowi przyslowie
mirek (29-01-2009 2:28)
“w domu to sie umiera”
Ja3 (29-01-2009 2:29)
w każdym miejscu na ziemi ktoś umarł
mirek (29-01-2009 2:31)
napadalo sniegu
mirek (29-01-2009 2:31)
zima sie zrobila
Ja3 (29-01-2009 2:32)
ślicznie jest
mirek (29-01-2009 2:33)
chyba juz wypada isc spac
mirek (29-01-2009 2:33)
:)
Ja3 (29-01-2009 2:34)
ja muszę poszukać co znaczy strait…

This entry was posted in 1. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s