zasypana książkami


Kolejne odwiedziny przyczyniły się do wzrostu stosiku książek, które dostaję do przeczytania od “dzieciaków”. Ktoś zapytał, kim są “dzieciaki”… Po prostu czytelnikami z Mojej Biblioteki, którym kiedyś wyszukiwałam książki. Tam działała zasada, że im więcej dajesz, tym więcej dostajesz. Dostaję TERAZ od nich niesamowicie dużo, napisałabym, że dużo więcej niż na to zasłużyłam. Tym razem odwiedził mnie też Kraków! Do przeczytania i zrecenzowania:

“Dzieciaki” mają -naście i -dzieścia lat, więc jakie to dzieciaki? No i prześmiałam dzięki nim wczorajszy dzień, za to noc była ciężka, nie mogę spać, nie mogę oddychać leżąc, rano budzę się zmęczona i spuchnięta. Osłabłam całkowicie.

This entry was posted in 1. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

