problemy z komunikacją


Po sukcesie jakim była naprawa kabla sieciowego, tym razem mam problem z portem klawiatury, więc póki co, mam tylko myszkę. :(

Dlatego się-nie-odzywam. Ale jestem, czytam, słucham, oglądam…

This entry was posted in 1. Bookmark the permalink.

12 Responses to problemy z komunikacją

  1. Hippie says:

    1. http://kokoart.net/bonusy/mickiewicz1.jpg

    komiks o ratowaniu B.

    2.
    Pamiętaj żeby dać znać, jak M. da znać:)

  2. prometeusz says:

    1. dzięki.

    2. M. jest u M. – we WrocŁawiu dam znać, jak da znać.

    3. klawiatura ekranowa mnie wykończy. lipa z pisaniem.

  3. Hippie says:

    1. De nada.

    2. O. Dobrze. Miło by było, jakby wrócił przed 10 l. bo muszę z nim skonsultować wizję mojego canonka.

    3. Oj wiem jak to jest nie mieć klawiatury. Deprecha.

    4. Wiesz że w Pustce są kawiarenki koedukacyjne dla Aniołów i Upadłych Aniołów? :)

    5. Ósmego dnia Bóg stworzył Książki i powiedział :
    -To jest dobre.

  4. prometeusz says:

    1. Bien.
    2. Wraca w czwartek. Umówimy się u mnie.
    3. Deprecha klawiaturowa pokonana – czytaj – port klawiatury biurkowej naprawiony.
    4. Interesujące – coś więcej na ten temat?
    5. Świetny tekst. Kupuję.

  5. Hippie says:

    2. Dobrze.

    3. Ach te porty. A gdzie statki?

    4. …”napisz mit o powstaniu książki” temat wypracowania na teście gimnazjalnym. Opowiem jak się spotkamy bo to długa historia :)

    5. Dziękuję. Nie ma sprawy.

    6. Nie widziałaś może gdzieś skarpetek w truskawki? :)

  6. prometeusz says:

    3. Statki odpłynęły, Penelopy czekają.
    4. mit o powstaniu książki – już mi się podoba! chciałabym przeczytać, opublikuj gdzieś w necie, co?
    5. dzięki. rewelacja. super, super.
    6. skarpetki w truskawki? jakaś makabra. ale poszukam w necie.

  7. Hippie says:

    3. Byleby się doczekały. Choć dla mnie sama radość czekania chyba jest najfajniejsza.

    4. Jak tylko oddadzą nam testy to przepiszę, bo tak z pamięci mogę coś przekręcić.

    5. Sympa.

    6. No bo S. napisała o mnie opowiadanie, i tam były te skarpetki no i…no.

  8. prometeusz says:

    3. A ja nie cierpię czekania.
    4. To czekam. :)
    6. S. napisała, dostałam tekst na NK. Bajka-tylko-dla-dorosłych-dzieci. :) Ale napisała. I Bezpieczny Sweter. I Madzia-Stój-Bo-Strzelam. I ja… I Bajkopisarz.

  9. Hippie says:

    3. Lubię. Jeśli mam na co.

    6. :) A ja napisałam, ale coś mi jeszcze nie styka. Wygładzę i oddam.

    7. jak chcesz namówić M. żeby przyszedł gdy będzie S., w piątek? :)

  10. prometeusz says:

    7. Normalnie. Zapytam, czy zechciałby mnie odwiedzić i poinformuję, że będziecie. decyzję pozostawię jemu.

  11. Hippie says:

    hmm. Mam nadzieję że przyjdzie. Stęskniłam się za nim troszku.

  12. prometeusz says:

    Artanisie? I co Ty na to?

Leave a Reply

