widoki znad monitora (miejsce akcji mojej bajki)


pic094901 

pic09494 

pic09493

This entry was posted in 1. Bookmark the permalink.

8 Responses to widoki znad monitora (miejsce akcji mojej bajki)

  1. Mishka says:

    Ha! A to wszystko przez te spadające kuleczki na liftingowanej stronie Biblioteczki :)
    Wiersze same cisną się pod palce :D

  2. prometeusz says:

    bardzo proszę o wiersz!!!

  3. Mishka says:

    Eee… To tylko tak mi się zrymowało: kuleczki – biblioteczki :D
    Poetką to ja chyba jednak nie zostanę…
    Ale uprzejmie donoszę, że nasz krakowski śnieg zdążył się już zamienić w obrzydliwą breję… Ja protestuję!!!

  4. prometeusz says:

    niech mi ktoś napisze wiersz!!! please!

    może być taki: lecą kuleczki do biblioteczki. :)

    to nie wygląda jak śnieg???

  5. Mishka says:

    No dobra, próba klawiatury:

    Lecą kuleczki do biblioteczki,
    i kupa śniega do Tarnobrzega.
    Jeszcze śnieżynki jako pierzynki
    dla ulubionej Kasi-dziewczynki.

    Uprzejmie proszę o wyrozumiałość…
    :D

  6. joycat says:

    Bardzo piękny widok z okna, bezwstydnie zazdroszczę.
    W Wawie grama śniegu, tylko błoto.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i świątecznie! Wesołych Świąt!
    :-)

  7. Hell says:

    No, już wiem, który to domek! Piękny domek (zielony!), cudowna okolica, pełna wspomnień i miejsc do poszwędania się, skarpa, alejki i centrum miasta… Boombastic. Wesołych poświąt i zdrowia!

  8. prometeusz says:

    dzięki wielkie… dzięki wielkie Wam wszystkim, za to, że tu zaglądacie i za wierszyk, i za komentarze, i za życzenia i za to, że jesteście gdzieś tam… a ja sobie choruję nadal, wyczekuję na cieplejsze czasy.

Leave a Reply

