z ostatniej chwili


14466

oni są TUTAJ i TUTAJ (polecam Peronowe Rozmowy wszystkim przeziębionym)

tarnobrzeski akcent to Hirek Saran. jakoś mnie to zaskoczyło, bo nie widziałam go kopę lat (z 20 na pewno!) i nie wiedziałam albo zapomniałam, że gra, śpiewa i pisze piosenki. zaskoczyła mnie poezja śpiewana. :) i tak sobie myślę, że zagrają kiedyś u nas… (może – mam nadzieję – w “Mieście Aniołów”…) w każdym razie na stronce można ich posłuchać – polecam jak zwykle. tym razem – BARDZO!!!
na foto –  Hirek w akcji. a tu – jak Hirek został strażakiem:

(…) w roku 1994 postanowiłem zaryzykować . A może by tak strażakiem zostać ???
Kurde – i zostałem.
Do dzisiaj nie wiem jak to się stało (muszę mieć jednak pierońskie szczęście). Na dzień dzisiejszy jestem Dowódcą Jednostki Ratowniczo Gaśniczej w Chełmnie, dodziobałem się stopnia kapitana i … dzięki temu zawodowi – nic co ludzkie nie jest mi obce. A tak ogólnie jestem szczęśliwym facetem, który stara się żyć chwilą, pewnie dlatego, że prawie codziennie widzę jakie kruche jest ludzkie życie.

(Mnie rzuciło na kolana. K.)

This entry was posted in 1. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

