dla Hippie – Hippiesiątko – sprzed 20 lat…


gt

i dzisiaj:

b514f7755d

zawsze była śliczna, a czas jej dodaje urody! i pomysleć, że takie “egzemplarze” naprawdę chodzą po świecie…

This entry was posted in 1. Bookmark the permalink.

5 Responses to dla Hippie – Hippiesiątko – sprzed 20 lat…

  1. Hell says:

    Posikałam się byłam :-D
    To chyba trwała ondulacja :)

  2. prometeusz says:

    :):):) na dole czy na górze?

  3. Hippiesiątko says:

    nie wiedzialam Kasiu, ze masz az tak stare moje zdjecia :)) faktycznie troche sie zmienilam :)

  4. prometeusz says:

    mam to zdjęcie, przechowuję z namaszczeniem, jak relikwię!!!
    tam jest jeszcze druga częśc, ale nie wiem, czy James Hell pozwoliłby mi je tutaj umieścić. :)

Leave a Reply

