Wszystkim Mikołajom


…  a szczególnie Temu Jednemu – Bibliotecznemu – czyli Artanisowi

w podziękowaniu za pomoc w pracy

i z okazji imienin

kwiatki3

This entry was posted in 1. Bookmark the permalink.

6 Responses to Wszystkim Mikołajom

  1. dziękuję bardzo^^
    zdjęcie jak przez lens baby ;D

  2. prometeusz says:

    bardzo proszę!!! i tęsknię za Wami!
    umówimy się na ten tydzień, bo mam zamiar już wyzdrowieć. :) tylko Hippie gdzieś wciągnęlo…

  3. Hippie says:

    Ja? Ja jestem. Tylko chowam się u W. Ale żyję. Jesce. :)

  4. prometeusz says:

    A, u W. ? W bezpiecznym swetrze?

  5. Hippie says:

    Tak, właśnie tak.

  6. prometeusz says:

    A może byście tak mnie odwiedzili razem…

Leave a Reply

