Happy go lucky


czyli co nas uszczęśliwia.

Po pierwsze – od wczoraj mam internet w Domu, więc pochwalę się swoimi kotami, które nie pozwalają się smucić. Śrubka i Spinka. Wyrzuciły z tego koszyczka cebulę i urządziły wielką dwudniową walkę o tenże koszyk, a potem zgodnie w nim zamieszkały. Tajemnicą  pozostaje, jak się tam mieszczą razem. Cebulę do dzisiaj wyciagam z różnych zakamarków.

pic09748_2

Po drugie, a może już po trzecie – flamenco, które ogladam na różne sposoby. Mam nadzieję, że film “Happy go lucky” pojawi się u nas niedługo.

Jest “Trójka” – której nie umiem zamienić na żaden telewizyjny program i i nie oddam za żaden serial.

I kawa. Oraz zaglądanie do innych i czytanie, co ich uszczęśliwia:

– ognie sztuczne :)))
– czekolada,
– kolacja w przemiłym towarzystwie i o rewelacyjnym składzie,
– ploteczki siódmodomowe :PPP.
– 3 boskie książeczki, zwłaszcza ta z perskimi baśniami,
– kakao z kardamonem, cynamonem i innymi przyprawami korzennymi :)))
– dostarczenie wielkiej paki do szpitala,
– rozmowa z tatą,
– dzisiejsze wróżby, hahhaha,
– czytanie w pociągu :)
– mili ludzie, wskazujący drogę,
– just in time :)

http://ksiegaprzyjemnosci.wordpress.com/ Polecam, jak zwykle…

A mnie jeszcze uszczęśliwia fakt, że są tacy nauczyciele na świecie, nie tylko w filmach i bajkach:

http://www.filmweb.pl/f437521/HAPPY-GO-LUCKY,+czyli+CO+NAS+USZCZ%C4%98%C5%9ALIWIA,2008

This entry was posted in 1. Bookmark the permalink.

13 Responses to Happy go lucky

  1. Hell says:

    …to Trójki słuchamy razem i ja też nie umiem zamienić (alternatywy i tak nie ma). Ty przy kawie, ja przy herbacie :-) Czarnej, czerwonej, zielonej. Byle mocnej.

  2. Hippie says:

    Ja chcę ten fiiiilm! Boski.

    I będę na salce. Nie wiem jak Mikołaj, bo jeszcze mi nie odpisał. No.

    głowa mnie boli:)
    Ale mam dobry humor:)

  3. prometeusz says:

    Właśnie “Trójce” zawdzięczam informacje o “Happy go lucky” – był taki panel dyskusyjny przedwczoraj. Film troszkę komicznie przerysowany, jak piszą recenzenci “słodko-gorzki”. Ale dane mi było spotkać taką nauczycielkę w realu. Prawie taką. :)

  4. prometeusz says:

    No tak, Happy Hippie Go Lucky.

  5. Lostris says:

    a mnie cieszy ze Wy sie cieszycie

  6. Lostris says:

    pozdrawiam wszystkich co pamietaja

  7. Lostris says:

    nie mam niestety ciagle internetu ale mysle o Was i dzięki życzliwosci szefów moge napisać, gdyby sie ktoś stęsknił to monikafleszar@o2.pl

  8. prometeusz says:

    Lostris!!!
    Nie wierzę własnym oczom!!!
    Pamiętamy!!! I ciagle mam kubek od Ciebie!!!
    Świetnie, że pracujesz. A my tu na Ciebie czekamy z utęsknieniem. Nawet nie wiesz, jak bardzo mi Ciebie brakuje.
    Czasem gdzieś się pojawi Ozzy albo Kot… bardzo, bardzo, bardzo się cieszę, że się odnalazłaś! Pisz co u Ciebie!
    kkkasiab@poczta.onet.pl

  9. prometeusz says:

    Po wczorajszej konsultacji z Gregorym poprawiam się:
    Happy Hippie goes lucky!

  10. Zuzia87 says:

    Widziałam ten film w weekend i powiem Wam, że dawno się tak nie cieszyłam z wycieczki do kina ;) Kurcze, ten film jest po prostu mega fajny!

  11. prometeusz says:

    No to czekamy, aż będzie u nas. Pójdziemy wszyscy. Fajny masz avatar, Zuzia87. :)

  12. Zuzia87 says:

    Heh, ja go nie wybierałam ;)
    Ale Twój też jest spoko :D

    prometeusz, a Ty gdzie mieszkasz, skoro piszesz, że tego filmu jeszcze nie ma?

  13. prometeusz says:

    na prowincji. :)

Leave a Reply

