PERUKA…


images … tak, peruka!!!

PILNIE POTRZEBNA NA JUTRO. MOŻE BYĆ RÓŻOWA! :)

This entry was posted in 1. Bookmark the permalink.

21 Responses to PERUKA…

  1. Hell says:

    Mogę poczytać przez telefon ;-)

  2. prometeusz says:

    O, to niezły pomysł na jakiś telefoniczny biznes. :) Drogie Dzieci! James Hell czyta Wam bajki na dobranoc… przez telefon!
    O 700…

  3. Hippie says:

    Ooouu:)
    A ja też mogę posłuchać? :)

  4. prometeusz says:

    Widzisz, Pablo? Masz już pierwszą bajkosłuchaczkę.

  5. Hell says:

    no więc podaję nr 0700 …. :-) hehehe i jeszcze tantiemy dla Janka za pożyczenie bajki. Tylko nie straszcie nią księży! Bo dialogi tam ostre!

  6. Hell says:

    Hippie. Znałem kiedyś Hippiesiątko, też miało jakieś 15 lat i było zakręcone jak słoik ogórków. Prometeusz w swej mądrości wie o kogo chodzi. Tak tylko sobie wspominam, może i Ono tu zagląda czasem to mu się przypomni i miło zrobi.
    Fotki fajniutkie pstrykasz, gratuluję nieskończonych pomysłów. Też bardzo lubię strzelanie z biodra :-)

  7. Hippie says:

    1. Ja raczej na 0 700… nie dzwonię. Wolę jednak grzecznych Chłopców:)
    2. :)
    3. Dziękuję:)

  8. Hippie says:

    4. Po co Ci Kasiu peruka, tak a propo tematu? :)

  9. prometeusz says:

    Peruka jest mi potrzeba dla Gregora. :) Na dyskotekę.

  10. Hippie says:

    A. W trójcie dyskoteka jest?

    Oooo….to już wiem czemu szanowny przewodniczący szkoły nr 3 nie ma dla mnie czasu :)

  11. prometeusz says:

    W trójce. W mojej starej budzie.

  12. Piter says:

    Gregory ma wystąpić w peruce?

  13. Hell says:

    Przecież trójka to moja stara buda!

  14. prometeusz says:

    Eee… nie. Trójka to dawna piątka. A dawna trójka to trójka. :):):) Wiem, że ciężko to zrozumieć. :):):)
    Tak to już jest z gimnazjami. Nie do pojęcia.

  15. Hell says:

    ups. widzę, że bez kursu się nie obejdzie. Trójka to piątka, trójka to trójka, Jakbym słyszał Janka numerologię…. Boeing siedem cztery siedem pięćdziesiąt, siedemnaście, dwadzieścia trzy.

  16. Hippie says:

    A wiesz! Wiesz! wróciłam z korków z fizyki! Przeżyłam! Jestem z siebie dumna! :)

  17. prometeusz says:

    A ja znalazłam coś dla Ciebie i dla Mikołaja:
    http://www.wydawca.com.pl/index.php?s=info&kat=1&dzial=77&poddzial=0&id=4096
    Dwa w jednym. :)
    hell – kurs zrobimy Ci w realu. jak przyjedziesz.

  18. Hippie says:

    o jaaaa….Ale jak ja go namówię…eh.

  19. prometeusz says:

    A ja mam nadzieję, że nie zakopiecie swoich talentów. :)

  20. Pingback: Drug - flomax.

  21. prometeusz says:

    Niech będzie Flomax.

Leave a Reply

