Spotkanie z Franklinem czyli c.d. bajkoterapii :)


pic00022

Podobno człowiek na stare lata dziecinnieje, czego dowodem są moje ostatnie zainteresowania bajkami. Spotkanie z Franklinem odbyło się w piątek w Księgarni “Nova”. Dzieciaki przybyły tłumnie i muszę przyznać, że miałam duże poczucie bycia “nie-w-temacie”, bo zupełnie nie wiedziałam kim jest ten Franklin.

Franklinowi nie przytrafiają się żadne fantastyczne, bajkowe przygody, lecz raczej codzienne rozterki i kłopoty, wielkie zmartwienia i jeszcze większe radości małego człowieka. Jedną z największych jego pasji jest sport – oprócz zabaw na leśnych polanach żółwik uwielbia grać w koszykówkę, piłkę nożną, baseball i hokeja. Niewątpliwie położył on spore zasługi w promowaniu aktywnego spędzania czasu przez dzieci.

http://www.franklinfilm.pl/

pic00012 pic00019 pic000221 pic00006 pic00008 pic00021

This entry was posted in 1. Bookmark the permalink.

17 Responses to Spotkanie z Franklinem czyli c.d. bajkoterapii :)

  1. Pani Kasiu, proszę usunąć ten filmik… Jest conajmniej “nie elegancki”… Proszę go najpierw dobrze obejrzeć i posłuchać.

  2. Hell says:

    No nareszcie jakaś książka którą czytałem ;-) A w zasadzie czytam prawie co wieczór! Jak będziecie na następnym spotkaniu piekli babeczki z muszkami, napewno wpadniemy z Jankiem!
    A Pana Kuleczkę znacie?

  3. prometeusz says:

    Nie, ale poznamy. :)

  4. prometeusz says:

    Zmiana filmu, bo niektórym nie podobały się dialogi. Dzięki, Norbi.

  5. Hell says:

    Franklinie, powiewasz hardcorem. Co wrażliwsze dusze nie wytrzymują… Może dla bardziej wrażliwych jednak Pan Kuleczka.

  6. prometeusz says:

    Chylę czoła przed wrażliwymi duszami, dobrze, że dzieci tu nie zglądają. To wszystko przez to, że ciagle jeszcze nie mam internetu w Domu, śpieszyłam się wczoraj, no i choroba mnie wyfffańcza.
    Mea culpa!
    Dobrze, że są tacy, którzy czuwają nade mną. :)

  7. Hell says:

    Podoba mi się pomysł pisania dom przez duże D. W końcu Dom to nie dom. Mogę pomałpować?

    A Ty dalej siejesz mikrobami? Może jakaś nalewka rozgrzewająca by się przydała? Miałem wpaść do Ciebie w sobotę bo byłem u babci w szpitalu ale miałem bardzo mało czasu a nie chcę spłycać tego pierwszego spotkania po tyyyylu długich latach. Bo przecież jest tyle rzeczy do obgadania….

  8. prometeusz says:

    Możesz.
    Ja też się boję tego spotkania po latach. :)
    A w środę przyjeżdża mąż. :( I też się boję.
    Twoja Mama – ta laska, którą pamiętam sprzed 20-stu lat, to ta Babcia?! O, Zgrozo!

  9. Hell says:

    Babcia to babcia, żona dziadka. A mama ciągle laska i 3ma się świetnie.
    Nie wiem co straszniejsze spotkanie po latach czy z mężem…. Ja przynajmniej w kierpcach nie biegam ;-)

  10. prometeusz says:

    :):):):):)
    Ty to mnie poptrafisz rozbawić.
    Jak tu zachować powagę… Ale trzeba mnie było jednak do tej Wetliny wysłać. :)

  11. Hell says:

    Dziękuję, komplementy karmią mą próżność, która jest wielka.
    Wetlina? Tam przynajmniej po polsku mówią, denaturat piją i nie ubierają się jakby im czegoś brakowało. Kochane miejsce.

  12. Hell says:

    Mąsz pewnie będzie przez Kraków jechał, daj znać, zawsze mu mogę nogę podstawić, na schodach lekko popchnąć niechcący, coś się wymyśli żeby nie dojechał. Ponadto moja kuzynka jest dyplomowaną czarownicą, więc mogę pogadać niech rzuci jakiegoś uroka.

  13. prometeusz says:

    E tam. Szkoda wysiłku na niego. :):):) W Wetlinie też mamy Bazę. Obok Bazy Ludzi z Mgły.

  14. Hell says:

    … a ja na Leśnej Polanie, tuż przy wodospadzie Ostrowskich. Stare Sioło. Auuuuuuuuuuu, chcę do lasuuuuuuuuuuuu….

  15. prometeusz says:

    Zawsze miałeś jakieś tajne konszachty z Pietrkiem. Kiedyś Ci zazdrościłam. W lesie teraz zimno jest.

  16. Hell says:

    …dawno tam nie byłem. Janko jeszcze ciut podrośnie i znów się zaczną prawdziwe wakacje! Viva ujeżdżanie wodospadów!

  17. prometeusz says:

    No to się kiedyś umówimy w Wetlinie.

Leave a Reply

