O pięknie – Zadie Smith


Stara recenzja TUTAJ

d1001663

Zadie Smith stwierdzając, że “rodzina nie może funkcjonować, kiedy wszyscy jej członkowie są bardziej nieszczęśliwi, niż byliby wtedy, gdyby pozostawali samotni” trafia w sedno wielu współczesnych kryzysów małżeńskich czy rodzinnych. Żeby rodzina była szczęśliwa i zżyta każdy jej członek winien czuć się w domu zrozumiany i ważny, a przede wszystkim kochany, przy czym – miłość wg Zadie polega przede wszystkim na wspólnym spędzaniu czasu.

This entry was posted in 1. Bookmark the permalink.

19 Responses to O pięknie – Zadie Smith

  1. Hippie says:

    AAA…Czytałaś ‘Cień Wiatru’? Ten pisarz, Carlos Ruiz Zafon wydał nową książkę :D

    http://www.empik.com/gra-aniola-ksiazka,prod4310443,p

  2. Kasia says:

    Cień wiatru czytałam, to trochę taka sztandarowa książka naszej Biblioteki. A nowej jeszcze nieznam, ale dzięki za informację, zaraz zajrzę.

  3. Hippie says:

    cała przyjemność po mojej stronie, miło dzielić się takimi nowinkami :)

  4. Kasia says:

    A ja dojrzałam do sterylizacji w końcu. :)

  5. Hippie says:

    :D Wreeeszcie!

  6. Kasia says:

    Spinka już pojechała do Pana Sałaty, a Śrubka jutro. :)

  7. Hippie says:

    :)
    pan Sałata mnie nie lubi… Bo jak jeszcze miał praktyki u pana Bijaka, asystował przy kastracji mojego kota i żartowałam sobie z Bijakiem że usmażymy mu jajecznicę :) i się obraził. uh.

  8. Kasia says:

    A wydaje się sympatyczny. Jeden cot uciekł. Jakby wiedział, co go czeka. Jasnowidz jakiś, czy co?

  9. Hippie says:

    Coty tak mają :)

  10. Kasia says:

    Widocznie nie chce być wysterylizowany. :)

  11. Hippie says:

    nie dziwię mu się :)

  12. Kasia says:

    ja w sumie też, ale szkoda cota, fajny był…

  13. Hippie says:

    W życiu tak bywa, ktoś przychodzi, ktoś odchodzi.

    Jak odszedł, to czeka Cię coś nowego w życiu:)

  14. Kasia says:

    Podobno widziano go na rynku. :)

  15. Hippie says:

    :) To brzmi jak o jakimś czarownym chłopcu.

    Podobno widziano go w polu kukurydzy.

  16. Kasia says:

    podobno, podobno – co za dziwne słówko…

  17. Hippie says:

    podobno :)

  18. Kasia says:

    ostatnio u mnie wszystko jest podobno, ale nie wiem, co to znaczy dokładnie…

  19. Kasia says:

    Ha! Ona wróciła. I natychmiast oddałam ją w ręce Sałaty. Nie chciała jeść, nie chciała pić. Jechać z nim też nie chciała, ale za późno. :)

Leave a Reply

