dokładnie 3 lata temu


Znalezione w starym bibliotecznym notatniku. :)

24-10-05

Mój pierwszy naprawdę oficjalny dzień w bibliotece. Już nie muszę wchodzić tam po cichu i w tajemnicy… Wymyłam okno, ściany, podłogę… Zmieniłam dywan, chłopcy w sukienkach – Pablo i Romualdo wynieśli stare szafiska… Zrobiło się jaśniej, milej, przytulniej, weselej… Nawet brat Paweł dziś do mnie zaglądnął i był bardzo miły. :) I Wojtek spędził u mnie dużo czasu – powiedział, że lubi, jak ja tam jestem. Z Wojtusiem staliśmy się sąsiadami – chodzę do niego na herbatkę

.

This entry was posted in 1. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

