biblioteczny zegarek z bloga Hippie


chodzi w swoim własnym rytmie, jak ja i Hippie…
i na zielono :)
kap, kap, kap – coś przelatuje ci przez palce
nigdy nie będziesz wiedział
dlaczego ją kochali

http://www.photoblog.pl/tripetta POLECAM SERDECZNIE

This entry was posted in 1. Bookmark the permalink.

17 Responses to biblioteczny zegarek z bloga Hippie

  1. Hippie says:

    ooo… jaka reklama, Kasiu:)
    Nie widziałam. Ładnie.
    [tego nikt nie wie. Sara stwierdziła kiedyś że ‘kochaj ją, choć to niełatwe, naprawdę warto’]

  2. Kasia says:

    Sara – też za nią tęsknię i za jej humanistycznymi szaleństwami i bestwieniem się nad Mikołajem. On się wtedy tak ładnie uśmiechał. :)

  3. Hippie says:

    ja nie tęsknię. Dziwnie mi się z nią układa. Może za dużo wiem? [jej pastwienie się nad Mikołajem w pewnym momencie nawet mnie zabolało, więc chyba za tym też nie tęsknię. ]

  4. Kasia says:

    ale to było “tfffórcze”. ciągle żałuję, że tyle bibliotecznych dialogów umknęło, nie zdążyłam zapisać.

  5. Hippie says:

    Tya. Ja też żałuję, że nie nosiłam ze sobą dyktafonu. Tak tylko by stał i zmienialibyśmy kasety. Przecież tyle rzeczy by z tego można by napisać… eh

  6. Kasia says:

    Tya. Tya. A ja sobie tak myślę, że “jeszcze zdążymy w dżungli ludzkości siebie odnaleźć”. Tzn. dialogować można w innych miejscach i myślę, że niebawem się spotkamy w bibliotecznym gronie. Będziesz mogła to nagrać. :)

  7. Hippie says:

    Jeeej jak miło:) Gdzie mogę kupić dyktafon? :)

    Tak, zawsze potrafiliśmy się odnaleźć, teraz też się nam uda:)

  8. Kasia says:

    uda. :)

  9. Kasia says:

    w sobotę spotkanie DKK.

  10. Hippie says:

    wieeeem!
    Zapisałam sobie xD

  11. Kasia says:

    Dostaniemy książki. Na zawsze! Pachnidło i takie tam!

  12. Hippie says:

    AAA! Faajnie:):)

    A dlaczego na salce pisze że w piątek?

  13. Kasia says:

    Acha, to w piątek, ja coś pomotałam.

  14. Kasia says:

    o 18:30?

Leave a Reply

