Jeszcze o bajkach


W poszukiwaniu bajek objechałam dziś miasto na swoim super-lux-odlotowym rowerku. I trochę rozczarowana jestem, bo… bo nie ma Jachowicza “i nie ma Tuwima”. Chodzi mi oczywiście o tego najnowszego Tuwima – z Fan Clubu, o którym pisałam, ale – do cholery! – żeby U NAS!!! nie było “Chorego Kotka”??? Znalazłam nawet jakąś Antologię Bajki Polskiej, ale i tam ani jednego wierszyka naszego bajkopisarza nie namierzyłam. I nigdzie nie ma Ojca Michała. Smutne to trochę. Nie ma też nigdzie bestselleru, jakim jest “A ja czekam”, a szkoda, bo to niezwykła książeczka, którą bardzo chciałabym podarować paru dorosłym dzieciakom. Kupiłam “Czerwonego Kapturka” w wersji Joanny Olech i “Kopciuszka” Michała Rusinka. Ale to bajki dla starszych dziewczynek… – oczywiście, jak zwykle POLECAM! :) Szczególnie dziewczynkom nieposłusznym.

This entry was posted in 1. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

