imagine


Taki blogowy prezent od pewnego blogowego wielbiciela:

Dzięki. A tu jest tekst:

Wyobraź sobie że nie ma nieba
To nie jest trudne jeśli spróbujesz
Żadnego piekła pod nami
Nad Nami tylko Niebo
Wyobraź sobie wszystkich ludzi
Żyjących dla dzisiaj

Wyobraź sobie że nie ma krajów
To nie jest trudne do zrobienia
Nic dla czego mozna byloby zabić albo umrzeć
Żadnych religi
Wyobraź sobie wszystkich ludzi
Żyjących w pokoju

Mówisz że jestem marzycielem
Ale nie jestem jedyny
Mam nadzieje że któregoś dnia przyłączysz sie do nas
I świat bedzie żył jako jeden

Wyobraź sobie żadnych własności
Zastanawiam się czy potrafisz
Żadnej chwiwości i głodu
Braterstwo ludzi
Dzielące się światem

Mówisz że jestem marzycielem
Ale nie jestem jedyny
Mam nadzieje że któregoś dnia przyłączysz sie do nas
I świat bedzie żył jako jeden

This entry was posted in 1. Bookmark the permalink.

10 Responses to imagine

  1. Hippie says:

    Uwielbiam tą piosenkę.

  2. Kasia says:

    A ja kocham to:

    http://pl.sevenload.com/filmy/OPqqfJ7-The-Beatles-Hello-Goodbye

    You say yes, I say no.
    You say stop and I say go go go, oh no.
    You say goodbye and I say hello
    Hello hello
    I don’t know why you say goodbye, I say hello
    Hello hello
    I don’t know why you say goodbye, I say hello.

  3. Hippie says:

    You say why and I say I don’t know, oh no…

    Betlesi są fajni.

  4. Kasia says:

    Ta piosenka jest bardzo biblioteczno-klasztorna. :)

  5. Hippie says:

    A pasuje, pasuje…

  6. Kasia says:

    Znalazłam u Mamy “Smażone zielone pomidory”. Czasem już sama nie wiem, co mam. :) Not You are in Krakow?

  7. Hippie says:

    Jadę o 15.44 :D
    O widzisz. To czytaj. Jak wrócę to o tym porozmawiamy:D:D

  8. Kasia says:

    Miało być chyba: Not are You… Gregory mnie powiesi. Ok, zrobimy sobie wakacyjne spotkanie DKK.

  9. Hippie says:

    Taaaaaak :)
    Zdecydowanie. Znaczy spotkanie.

  10. Kasia says:

    no to wracaj prędko. i pozdrów J.
    i S.

Leave a Reply

