ogłoszenie przed-jarmarkowe


Wprawdzie oficjalnie organizacja Miasta Aniołów 2009 jeszcze nie ruszyła, ale są wakacje – trochę czasu wolnego, więc zapraszam chętnych na:

Mini Kurs Decoupage

Zajęcia w Browar-Garden, terminy do ustalenia. :) Bardzo potrzebne butelki! (Najlepiej odjechane.)

This entry was posted in O and tagged , . Bookmark the permalink.

7 Responses to ogłoszenie przed-jarmarkowe

  1. Hippie says:

    A, lubię decoupage.
    Lubię lubię.
    Może, tylko termin.

  2. Kasia says:

    ekh… dam znać… :) jak materiały przyjadą z Krakowa. to niedługo będzie. dlaczego Ty jeszcze nie śpisz?

  3. Hippie says:

    Nie spałam do 7. Jako że rozmawiałam z moim ach, och ech byłym J. który zaprosił mnie do Krakowa. I musiałam to przedyskutować. Daj znać: :)

  4. Kasia says:

    Wow, dobrze, że wakacje są, mam już trochę odlotowych butelek. Sądzę, że spotkamy się w okolicach weekendu.

  5. Hippie says:

    Oj…nie będzie mnie od soboty wieczór, jadę się… spędzać miło czas przy kawie w Krakowie z J.

    Rz. pozdrawia…

  6. Kasia says:

    No to jakoś później. Myślę, że i tak to będzie raz lub dwa razy w tygodniu, więc Cię nie ominie.

  7. Hippie says:

    No. I tak ma być :)

Leave a Reply

