Tu gitana


Tu gitana que adivinhas
Me lo digas, poes no lo sê
Se saldre dessa aventura
Ô si nela moriré
Ô si nela perco la vida
Ô si nela triumfare
Tu gitana que adivinhas
Me lo digas, poes no lo sê

http://www.luarnalubre.com/

This entry was posted in T. Bookmark the permalink.

11 Responses to Tu gitana

  1. Hippie says:

    Ładne.
    A ja się ostatnio zachwycam “Psalmem stojących w kolejce”. Posłuchaj.

  2. Kasia says:

    Ja to znam. Podoba mi się ta wersja:

    ale dobrze pamiętam tę:

    i pamiętam też cały klimat tamtych dni – kolejki, kolejki, kolejki, puste półki w sklepach, szarość, szarość, szarość.
    I niebieską milicję. Dobrze, że kolejki już niemodne są. :)
    A jest jeszcze taka:

    I taka:

    Ernest Bryll “Za czym kolejka ta stoi ?”

    Za czym kolejka ta stoi?
    – Po szarość…
    Na co w kolejce tej czekasz?
    – Na starość…
    Co kupisz, gdy dociśniesz się wreszcie?
    – Zmęczenie…
    Co przyniesiesz do domu?
    – Kamienne zwątpienie…

    Bądź jak kamień, stój wytrzymaj
    Kiedyś te kamienie drgną
    I polecą jak lawina
    Przez noc.
    Przez noc
    Przez noc.

    A tu jeszcze cóś. :)

  3. Hippie says:

    Przesłuchałam wszystkie trzy wersje które tu podajesz, ale mi najbardziej podoba się w wykonaniu Katarzyny Łaski.
    Świetne zdjęcie:):)

  4. Kasia says:

    Ciesz się, dziecko, że Cię wtedy na świecie nie było! :):):)

  5. Hippie says:

    Nie oceniam, bo nie wiem.

  6. Kasia says:

    Wtedy nie było Biblioteki. I You-tube.

  7. Hippie says:

    A po co mi you tube.
    Ale bez biblioteki?
    Nieeee!!
    Jednak wolę te czasy.

  8. Kasia says:

    Ja też. Przynajmniej po papier toaletowy nie trzeba w kolejkach stać. I jest w kwiatki.

  9. Hippie says:

    Ale bibliooooteka…

  10. Kasia says:

    Biblioteka? Już mi się po nocach śni. Ale ona jest reliktem tamtych czasów, wiesz?
    Data założenia – 1981.

  11. Hippie says:

    Wiem. I to jest świetne…

Leave a Reply

