A Ona wróciła. Ona. :)


This entry was posted in 1. Bookmark the permalink.

31 Responses to A Ona wróciła. Ona. :)

  1. Hippie says:

    Wróciłam

  2. Kasia says:

    Chwała Panu!

  3. Hippie says:

    Jaka radość :)
    Kiedy się remont ekhm, ekhm… ?

  4. Kasia says:

    ekhm, ekhm… nie wiem… nadal nie wiem… elewacja pomalowana, jeszcze korytarz. dam znać.

  5. Hippie says:

    Daj.
    Aa…moje zdjęcie! Jak mogłaś…
    :)

  6. Kasia says:

    Piękne jest. Mogłam, mogłam! Po prostu musiałam! Nie możesz się tak ciągle ukrywać przed światem! Dlaczego ta kawa się nie wylewa, co?

  7. Hippie says:

    Kawa rządzi. Kawa radzi. Kawa nigdy nas nie zdradzi! :D
    Przepraszam, nie mogłam się powstrzymać.

    Oj no wiem. Lubię się ukrywać. Takie tam ja…
    Ale mam wizję większej ilości moich zdjęć. Tyle że no… nie ma mi ich kto zrobić.

  8. Kasia says:

    a Artanis?

  9. Hippie says:

    Nie ma czasu.

  10. Kasia says:

    A co on znowu tworzy?

  11. Hippie says:

    A kto go wie.

  12. Kasia says:

    Cały Artanis!

  13. Hippie says:

    Tak, całe jego zamotane bytowanie.

  14. Kasia says:

    Muszę nim wstrząsnąć.

  15. Hippie says:

    Daj znać jak Ci się uda.

  16. koniecznie. bo została już tylko ze mnie tylko zgnilizna i porozbijane, puste kawałeczki.

  17. Kasia says:

    To zrobimy Ci decoupage i będziesz jak nowy.

  18. Hippie says:

    A mogę pomóc?

  19. Hippie says:

    (to jak decoupage to musi przyjść na spotkanie. Musi Musi.)

  20. Kasia says:

    No teraz to już MUSI. Trzeba wybrać jakiś deseń… Możesz pomóc. A on mógłby zrobić Ci sesję w Browar-Garden. :)

  21. Hippie says:

    Mógłby, mógłby, jeśli łaskaw.

    Może w kotki? :)
    Żartuuuję. Wymyślimy coś inspirującego na miejscu.
    :*

  22. Kasia says:

    Zadzwonię do niego, jak wrócisz z K-wa.

  23. a cóż to jest? ten cały dee….cośtam? o.O” powinienem się bać?

  24. Hippie says:

    Decoupage — technika ozdabiania przedmiotów polegająca na przyklejaniu na odpowiednio spreparowaną powierzchnię wzoru wyciętego z papieru lub serwetki papierowej. Decoupage klasyczny polega na naklejaniu wzoru i pokryciu go wieloma warstwami lakieru tak, aby wtopił się całkowicie i nie był wyczuwalny przy dotknięciu.
    Nie, nie bój się.

  25. Kasia says:

    posklejamy Cię, spreparujemy, pokryjemy lakierem, wtopimy, dzięki temu staniesz się niedotykalno-nieprzemakalny.

  26. Hippie says:

    Koooochany.
    I poootrzebny.

  27. Kasia says:

    Baaaardzo!!!!

  28. omG o.O”
    już się boję. i to baardzo.

  29. Hippie says:

    Przecież nie ma czego.

  30. Kasia says:

    Sklejanie i lakierowanie milsze jest niż rozbijanie i gnicie. :)

Leave a Reply

