Miasto Aniołów


Ruszyły już przygotowania do trzeciej edycji Dominikańskiego Jarmarku Charytatywnego “Miasto Aniołów”, który odbędzie się 1 czerwca na placu przy Kościele oo. Dominikanów w Tarnobrzegu. Zbierać będziemy pieniążki na rzecz dzieci z Domu Dziecka w Tarnobrzegu, którym brakuje praktycznie wszystkiego, w tym także miłości! W planach są m.in.: koncerty, zabawy dla dzieci, loteria fantowa, bufet z ciepłymi daniami, kiermasz ciast, pokazy wyczynowej jazdy na rowerze i wiele, wiele innych atrakcji! A o godz. 19-stej zagra dla nas zespół Via Rei!

Jeśli chcesz pomóc w zorganizowaniu Jarmarku (przynieść fanta na loterię, upiec ciasto na kiermasz, pomóc w czasie samego Jarmarku, lub w jakikolwiek inny sposób), napisz: jarmark.dominikanski@wp.pl.

Każda pomoc, każdy pomysł jest na wagę złota!
Ufamy, że w Tarnobrzegu (i nie tylko!) jest dużo Aniołów.

Pozdrawiamy
organizatorzy

This entry was posted in M and tagged , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Miasto Aniołów

  1. joycat says:

    Komentarz będzie trochę niezwiązany z notką, ale: chciałam napisać, że tworzysz bardzo ciekawego, erudycyjnego bloga. Z przyjemnością do niego zaglądam. Ja też kocham książki, boleję tylko nad tym, że mam tak mało czasu, aby je czytać. Więc stosy nienapoczętych książek zalegają w moim mieszkaniu, bo trwam w nadziei, że kiedyś znajdę na nie czas :) Będę Cię odwiedzać, żeby sprawdzić, co nowego / ciekawego warto kupić, przeczytać. Pozdrowienia, joy

  2. prometeusz says:

    Bardzo Ci dziekuje. :) To, co pisze, ma wielki zwiazek z tym, co mlodzi ludzie wyprawiaja w Mojej Bibliotece, to ze sa, ze sa wlasnie tacy, ze czytaja, dyskutuja, pisza – i otwieraja mi oczy na wiele rozmaitych spraw – to ciagle dla mnie niezwykle. Serdecznie zapraszam!
    (A ponadto – ja do Ciebie tez zagladam codziennie :) )

  3. marszoblog says:

    Powiem skrycie, ja też do Was codziennie zaglądam;) a przynajmniej się staram.

    Aniołów najwięcej jest w Bieszczadach, tak prawią bardowie i SDM na czele…

  4. prometeusz says:

    Dzieki “frazom wyszukiwarki” wiadomo, kto tu zaglada. :):):) Wszystko sie tak jakos dziwnie kojarzy: bieganie z czytaniem, Miasto Aniolow z Bieszczadzkimi Aniolami…
    U mnie niektorzy szukaja Prometeusza-faceta, he he. Albo:
    – drzwi historia sztuki
    – największe miasto świata chongqing you
    – smsy jako forma korespondencji
    – scenariusz o zakonnikach dominikanach
    – urodzony w zakroczymiu
    – fantastyczne samobójstwo zbiorowe
    – opowiadanie o kocie
    – tymoteusz nad rzekami babilonu
    :):):) Rzeczywiscie, czasem jest to zaskakujace.

  5. marszoblog says:

    Jeju, trzecie od końca jest wywołuje dreszcz, brrr…
    Ja miałem wczoraj frazę: “jak usunąć zapach ryb z butów”:)

  6. Kasia says:

    A dzisiaj za to bardzo geograficznie:

    – zamkowa w łańcucie
    – widok tarnobrzeg
    – anderman kraj świata

  7. marszoblog says:

    I powoli trafiają “nowi”, którzy są potencjalnie “stali”:)

Leave a Reply

